سفارش تبلیغ
صبا ویژن
<<زندگی بیابان پر پیچ و خمی است که در آن تنها قطب نمای تو، ایمان به خدا است>>
تاریخ : چهارشنبه 91/10/20 | 6:45 عصر | نویسنده : مهدی

 توجه به حجم گسترده ای که شرکت های خودروسازی روی طرح های آینده سرمایه گذاری می کنند به نظر می رسد در سال های بعد شاهد تغییرات گسترده  در این زمینه باشیم.

"داوید پانارلا" یکی از طراحان خودرو که تا به حال طرح های بسیار زیادی برای خودروسازان مختلف مانند آئودی کشیده است چندی پیش برای سال 2020 طرحی مفهومی را ارائه کرد.



او که نام این طرح خود را "Panarella PR5" گذاشته است می گوید آینده خودروسازی دنیا به سمت طرح های عجیب حرکت می کند و مردم نیزبیشتر این خودروها را می پسندند.

بنا به گفته او این خودرو قرار است وارد خیابان ها شود و البته موتوری بسیار پاک و سالم دارد. این خودرو از دو موتور الکتریکی قدرتمند کمک می گیرد که می تواند آن را به سرعت 145 کیلومتر بر ساعت برساند.

مهم تر از هر چیزی طراحی این خودرو است که از حشرات الهام گرفته شده است و دارای چرخ های بسیار بزرگ در قسمت عقب خودرو است. این چرخ ها در اصل برای ایمنی و همچنین عجیب شدن طراحی به خودرو اضافه شده اند.

با توجه به اینکه این خودرو دارای چرخ هایی خارج از حد معمول است و همچنین طراح آن نیز بسیار خوش بینانه برای آن تصمیم گرفته است تعدادی از خودروسازان این طرح را از عجایب خودروسازی آینده می دانند.




تاریخ : یکشنبه 91/10/17 | 8:48 عصر | نویسنده : مهدی

بسیاری از ما می دانیم که آینده خودروهای دنیا بسیار متفاوت تر از آنچه این روزها می بینیم خواهد بود و خودروها بسیار هوشمند میشوند.

خودروسازان نیز برای اینکه ما به این هدف خودمان برسیم همه تلاش خودشان را می کنند تا خودروهایی ماورایی و بسیار هوشمند را طراحی کنند.



"چارلز راتری" یکی از این طراحان است که به تازگی خودروی جالبی را رونمایی کرده است. این خودرو که "Autonomo" نام دارد قرار است تا سال 2030 وارد خیابان ها شود.

طراحی بدنه این خودرو بسیار حالب است، طول آن کوتاه و همچنین پهنای آن نیز کمتر از یک متر است. این طراحی باعث می شود تا خودرو فضای کوچکی داشته باشد که تنها دو نفر تونایی نشستن در آن دارند.

این خودرو دارای سیستم های بسیار هوشمند کنترلی است که امنیت فوق العاده ای را به آن می بخشد. موتور این خودرو از نوع الکتریکی و بسیار باصرفه است.



طراح آن می گوید این خودرو می تواند به خودروی قالب خیابان ها تبدیل شود و باتوجه به اندازه آن حرکت دسته ای از آن ها مانند حرکت ماهی ها در آب می ماند.

در اطراف این خودرو دوربین های پیشرفته ای کار می شود که فاصله را اندازه گیری میکند. هنگامی که تعداد زیادی خودرو در خیابن باشند همه آن ها در کنار هم با فاصله 20 سانتی متری قرار میگیرند تا فضای بیهوده در خیابان وجود نداشته باشد.

این خودرو همانطور که مشخص است می تواند ایده بسیار خوبی برای آینده ای باشد که جمعیت به مراتب در آن بیشتر است و البته نیاز به خودروهای بیشتری نیز احساس می شود.










تاریخ : یکشنبه 91/10/17 | 8:30 صبح | نویسنده : مهدی

افراد ثروتمندی که علاقه دارند وسایل خاصی را در دست داشته باشند در دنیا کم نیستند و حاضرند برای خواسته هایشان دست به هر کاری بزنند و هر مقدار پولی را خرج کنند.

به تازگی یک شرکت آمریکایی اعلام کرده است که از این به بعد برای افراد ثروتمندی کار خواهد کرد که میخواند وسایل خود را به طرز شگفت انگیزی خصوصی و منحصر به فرد کنند.



ان ها به تازگی یک لپ تاپ اپل را تبدیل به یک شمش بزرگ طلا کرده اند. این لپ تاپ کاملا از طلای 24 عیار ساخته شده است و همچنین نشان اپل آن نیز با الماس های مختلف پر شده است.

این لپ تاپ این روزها نزدیک به 30 هزار دلار قیمت کذاری شده است که بعد از اعلام اغاز فروش درخواست های زیادی نیز برای آن ارائه شده است.

این شرکت در گدشته نیز دست به کارهای جالبی زده بود که از جمله آن ها می توان به کنسول های بازی طلایی و یا وسایل الکترونیکی دیگر مانند تلن همراه از طلا اشاره کرد.




  • دانلود فیلم