سفارش تبلیغ
صبا ویژن
<<زندگی بیابان پر پیچ و خمی است که در آن تنها قطب نمای تو، ایمان به خدا است>>
تاریخ : جمعه 91/9/24 | 2:48 عصر | نویسنده : مهدی

 

 چند روزیه  مطلب   21 دسامبر حسابی ذهنمو مشغول کرده و ساعتها در موردش تحقیق و مطالعه کردم

 

اما دلیل قانع کننده ای برای وقوع  چنین حادثه ای پیدا نکردم!!!

 سوالات زیادی برام پیش اومده : چرا موحدین عالم  اساس   همچین ادعایی رو  از روی تقویم یک قوم مشرک(مایا) برداشت کردن؟ چرا اعراب  به حمایت از اونها و همدستی با یهودیون و غربیون برخواستن؟

چرا با وجود اماده شدن سراسری غرب برای همچین روزی ناسا  همچین واقعه ای رو تکذیب میکنه؟

 هدف از همچین اعمالی چه میتونه باشه؟

چرا اعراب دست به دست فراماسونها بنای شیطانی کنار کعبه ساختند؟مگر خداوند در قران ایه 51 سوره مائده نفرموده:

"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ الْیَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِیَاء بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاء بَعْضٍ وَمَن یَتَوَلَّهُم مِّنکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ"

"ای اهل ایمان، یهود و نصاری را به دوستی مگیرید، آنان بعضی دوستدار بعضی دیگرند، و هر که از شما مؤمنان با آنها دوستی کند به حقیقت از آنها خواهد بود؛ همانا خدا ستمکاران را هدایت نخواهد نمود."

 

 از دو بعد میشه به قضیه نگاه کرد که در هر دو صورت به نفع ما خواهد بود

1- اینکه بنا به گفته ی پیشگویان همچین واقعه ای رخ بده که احتمالش به نظر من یک در میلیارده  یکی از علامتهای ظهور به وقوع خواهد پیوست  حال باز ما خواهیم خندید و فراماسونها و وهابیون ...........

 وهابیون نقش منافق رو در این میان بازی میکنن توجه کردید هم با نقاب اسلام

  به تمام اعتقادات واحد مسلمین احترام میگذارن (جدای قتل عام شیعیان)

و هم در پشت پرده  با فراماسونها سر و سر دارن!!!!

 ایا مصداق چنین انسانهایی  در قران نیامده؟ ایا خداوند مسلمین رو رها خواهد کرد تا  کفار و مشرکین بر اونها مسلط بشن؟

محال ممکنه به این ایه توجه کنین:

الَّذینَ یَتَرَبَّصُونَ بِکُمْ فَإِنْ کانَ لَکُمْ فَتْحٌ مِنَ اللَّهِ قالُوا أَ لَمْ نَکُنْ مَعَکُمْ وَ إِنْ کانَ لِلْکافِرینَ نَصیبٌ قالُوا

أَ لَمْ نَسْتَحْوِذْ عَلَیْکُمْ وَ نَمْنَعْکُمْ مِنَ الْمُؤْمِنینَ فَاللَّهُ یَحْکُمُ بَیْنَکُمْ یَوْمَ الْقِیامَةِ وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ

عَلَى الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً

 

منافقان همانها هستند که پیوسته انتظار می کشند و مراقب شما هستند اگر

فتح و پیروزی نصیب شما گردد ، می گویند: مگر ما با شما نبودیم؟ ( پس ما نیز در

افتخارات و غنایم شریکیم! ) «و اگر بهره ای نصیب کافران گردد ، به آنان می گویند:

مگر ما شما را به مبارزه و عدم تسلیم در برابر مؤمنان ، تشویق نمی کردیم؟ ( پس

با شما شریک خواهیم بود! ) » خداوند در روز رستاخیز ، میان شما داوری می کند

و خداوند هرگز کافران را بر مؤمنان تسلّطی نداده است.
سوره نسا ایه 141
 واقعا هدف چیست؟
2- که در این مورد هم باز ما خواهیم خندید به خاطر تبلیغات و هزینه بسیار زیاد غربیون بر سر این زمینه  و حتی به ریش اعراب عربستان خواهیم خندید!!!

براستی هدف از چنین  تبلیغاتی چیست؟


 به نظر من همچنین تبلیغاتی به خاطر پاک کردن و  از بین بردن فرهنگ مهدویت
از جوامع بشریست جای دوری نمیرم همین شهر خودمون
 همه جا شایع شده  سه روز تاریکی خواهد بود چنین خواهد شد چنان خواهد شد......... خیلی ها ترسیدن  همین دیشب چند تا از همسایه ها برای پرسیدن مطلب پیشم اومده بودن چندین مورد ضد و نقیض رو بهشون تذکر دادم که خیالشون راحت شد
از معلمین  واقعا بعیده!!
 نا امیدی همه جا رو گرفته ایا هدفی بالاتر از این  در سر فراماسونها  بوده؟
 رنگ  مهدویت رو از ذهن مردم پاک کنن و  اساس حکومت یهود رو بر  جهان بنیانگذاری کنن؟
 دشمن ما خیلی زرنگ تر از  ماست مائیم که خودمونو به خواب زدیم
 من احتمال حوادث بسیار بزرگی رو  در ماه ها و سالهای اینده میدم
 جنگ اسلام و یهود در راهه

 اخر سر دیشب  قران رو باز کردم  سوره 21  سوره انبیا خیلی برام جالب شد:
اقْتَرَبَ لِلنَّاسِ حِسَابُهُمْ وَهُمْ فِی غَفْلَةٍ مَّعْرِضُونَ (1) مَا یَأْتِیهِم مِّن ذِکْرٍ مَّن رَّبِّهِم مُّحْدَثٍ إِلَّا اسْتَمَعُوهُ وَهُمْ

یَلْعَبُونَ (2) لَاهِیَةً قُلُوبُهُمْ وَأَسَرُّواْ النَّجْوَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ هَلْ هَذَا إِلَّا بَشَرٌ مِّثْلُکُمْ أَفَتَأْتُونَ السِّحْرَ وَأَنتُمْ تُبْصِرُونَ

(3)
قَالَ رَبِّی یَعْلَمُ الْقَوْلَ فِی السَّمَاء وَالأَرْضِ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ (4)

حالا تفسیرش هم :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ به نام خداوند بخشنده بخشایشگر
 
(آیه 1)- این سوره با یک هشدار نیرومند به عموم مردم آغاز مى‏شود، هشدارى تکاندهنده و بیدار کننده، مى‏گوید: «حساب مردم به آنها نزدیک شده، در حالى که آنها در غفلتند و روى گردانند» (اقْتَرَبَ لِلنَّاسِ حِسابُهُمْ وَ هُمْ فِی غَفْلَةٍ مُعْرِضُونَ).
عمل آنها نشان مى‏دهد که این غفلت و بى‏خبرى سراسر وجودشان را گرفته و گر نه چگونه ممکن است انسان ایمان به نزدیکى حساب، آن هم از حسابگرى فوق العاده دقیق، داشته باشد و این چنین همه مسائل را سرسرى بگیرد و آلوده هر گونه گناه باشد؟
منظور از نزدیک شدن حساب و قیامت آن است که باقیمانده دنیا در برابر آنچه گذشته کم است، و به همین دلیل رستاخیز نزدیک خواهد بود (نزدیک نسبى) بخصوص این که از پیامبر اسلام (ص) نقل شده که فرمود: «بعثت من و روز قیامت مانند این دو است»! (به انگشت «سبابه» و «وسطى» که در کنار هم قرار دارند اشاره فرمود).

(آیه 2)- این آیه یکى از نشانه‏هاى اعراض و روى گردانى آنها را به این صورت بیان مى‏کند، مى‏فرماید: «هیچ یاد آورى تازه‏اى از طرف پروردگارشان براى آنها نمى‏آید، مگر آنکه با بازى (و شوخى) به آن گوش مى‏دهند»! (ما یَأْتِیهِمْ مِنْ ذِکْرٍ مِنْ رَبِّهِمْ مُحْدَثٍ إِلَّا اسْتَمَعُوهُ وَ هُمْ یَلْعَبُونَ).
در حالى که اگر حتى یک بار به صورت جدّى با آن بر خورد کنند چه بسا مسیر زندگانى آنها در همان لحظه تغییر پیدا مى‏کند.
 
(آیه 3)- باز براى تأکید بیشتر مى‏گوید: «آنها در حالى هستند که دلهایشان در لهو و بى‏خبرى فرو رفته است» (لاهِیَةً قُلُوبُهُمْ).
زیرا آنها از نظر ظاهر همه مسائل جدى را لعب و بازى و شوخى مى‏پندارند.
و طبیعى است چنین کسانى هرگز راه سعادت را نخواهند یافت.
بعد به گوشه‏اى از نقشه‏هاى شیطانى آنها اشاره کرده، مى‏فرماید: «و این ظالمان گفتگوهاى در گوشى خود را (که براى توطئه انجام مى‏دهند) پنهان مى‏دارند، و مى‏گویند: آیا این جز یک بشر عادى همچون شماست»؟ (وَ أَسَرُّوا النَّجْوَى الَّذِینَ ظَلَمُوا هَلْ هذا إِلَّا بَشَرٌ مِثْلُکُمْ).
حال که او یک بشر عادى بیش نیست لابد این کارهاى خارق العاده او و نفوذ سخنش چیزى جز سحر نمى‏تواند باشد «پس آیا شما به سراغ سحر مى‏روید با این که مى‏بینید»؟ (أَ فَتَأْتُونَ السِّحْرَ وَ أَنْتُمْ تُبْصِرُونَ).
آنها در این گفتارشان روى دو چیز تکیه داشتند، یکى بشر بودن پیامبر (ص) و دیگرى بر چسب سحر، و در آیات بعد برچسبهاى دیگرى نیز خواهد آمد که قرآن به آنها پاسخ مى‏دهد.

(آیه 4)- قرآن به صورت کلى به آنها از زبان پیامبر (ص) چنین پاسخ مى‏گوید: (پیامبر) گفت: پروردگارم همه سخنان را، چه در آسمان باشد و چه در زمین مى‏داند و او شنوا و داناست» (قالَ رَبِّی یَعْلَمُ الْقَوْلَ فِی السَّماءِ وَ الْأَرْضِ).
چنین تصور نکنید که سخنان مخفیانه و توطئه‏هاى پنهانى شما بر او مخفى باشد، «چرا که او هم شنوا و هم داناست» (وَ هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ). او همه چیز را مى‏داند و از همه کار با خبر است، نه تنها سخنان را مى‏شنود، بلکه از اندیشه‏هایى که از مغزها مى‏گذرد، و تصمیمهایى که در سینه‏ها پنهان است آگاه است.


 الهم عجل لولیک الفرج



  • دانلود فیلم